SEIKLUSED SILMAPIIRIL

LAEVAFIRMA: TALLINK

SEIKLEJAD: MELLE, REIN, HIIREKE, LÕVIKUTSIKAS

Laevareis Rootsi 17.-19.01.2016

Melle, Rein; Hiireke, Lõvikutsikas - esimest korda koos Rootsi reisil, millest kõik edaspidine alguse saigi!

Siis kui Melle ja Rein Metsanurme jõudsid olid kärsitu Hiireke ja Lõvikutsikas kodust hakanud jala Tallinna poole astuma. Saime pool kilomeetrit ära jalutatud ja lume tagant ilmuski välja sinine auto, mis meid peale korjas.

Ruttu  - Ruttu kiirustas auto sadamasse kus Reinu sõber juba ootas et meid autost välja ajada ja auto ära parkida. Teadaolevalt on laeval kallis toit, seega tuli ikka enne NC market läbi kolada ja õhtusöök kaasa osta. Melle ja Rein võtsid ikka suured praed - kogenenumad Hiireke ja Lõvikutsikas taandusid veidi tagasihoidlikuma sööma aja järgi - seega sai kaasa võetud hoopis leiba, vorsti ja kartulisalatit.

DSC 31041

Sättisime end kenasti laevale istuma ja sööma ning kaasavõetud kasvumärjukest tarbima. Käisime tiiru laeval ringi ja jällegi kajutisse sööma ja joogipoolist ampsama. Mingil hetkel sai ka laevasauna külastatud, sest kuna kodus pesemisvõimalus hetkel puudub on hea võimalus end laevareisi ajal end puhtaks küürida ning saunas ka käia. Kõik oli ilus ja tore ning plaanipärane. Mingil hetkel oli Lõvikutsikas kasvumärjukese tarbimisega veidi liiale läinud ning talle tundus kogu elu laeva peal naljakas ja lõbus. Kahe jalaga maapeal oleval Hiirekesel sai mõõt vennikese viguritest täis ja nii see kartulisalati sõda lahti läkski. Kõik kohad olid salatit täis nii asjad kui inimesed. Igal juhul enam ei tasu kunagi kartulisalatit kaasa osta. Edasi suundusime laeva kontserti kuulama.

DSC 31261

Kuulasime pika kontsertprogrammi ära ja samuti jalakeerutuslood. Palju disskussiooni tekitas mõte, kas ansambli laulja kes nägi välja nagu naisterahvas, on ikka naine või on mees muudetud naiseks. Kuna naisterahvale omased puusad puudusid, käed olid naisterahva jaoks liialt karvased ning kehakumerusi ei olnud ka olemas. Lõvikutsikas käis suitsunurgas ka tegelast lähemalt kaemas, et ikka lähemalt järgi uurida kas tegu on sünnijärgselt meeste- või naisterahvaga. Saladuseks see siiski seekord jäigi.

DSC 32531

Edasi olime juba väsinud ning suundusime end välja puhkama, et hommikul reipana ärgata ja kajutikaaslastele Rootsi linna tutvustama asuma. Olime ju eelnevalt palju käinud laevaga Rootsis ja teejuhiks nii sobisimegi.

DSC 32971

Sellel reisil läksime meiegi Lõvikutsikaga giidi saatel esimest korda elus bussireisiga Stokholmi linnaga tutvuma. Kuna giid rääkis kõik see aeg ingliskeeles, siis uni tuli kiiresti ligi ning unevaevuses silmad suutsid vaevu eristada erinevaid vaatamisväärsusi, sai see ekskursioon praktiliselt maha magatud. Ühel hetkel jäi buss seisma ja meie unesegastena pidime ka maha astuma, suundusime siis teiste inimeste järgi mingisse sabasse seisma. Ees seisis palju naisi ning siis märkasin, et see oli WC järjekord, selge, eks seisan siis ka siin ja käin WC ära, kui kõik seisavad ja käivad. Kus mujal siis seista ja ikka oodata. Lõvikutsikas vaeseke ei saanud ka unesegaduses aru, mis järjekord see siin nüüd on, seisis ka rivi lõppu naiste taha. Väike vennike aga ei näinud naiste peadest üle, et nood hoopiski naiste WC järjekorras seisavad. Tema oleks võinud ju hoopiski meeste WC minna, kus polnudki järjekorda. Nii võib juhtuda kui ikka keelest õieti aru ei saa ja giidi jutu kõik maha magad.

DSC 33541

Edasi suundusime jalgsi Rootsi Kuningapalee juurde sealt mööda jalakäiate tänavat keskväljaku poole, teeääres mõned suveniirid, burgeriampsud ja metrooga siis vurrdi sadamasse tagasi. Kuna meie oleme ikka jalgsi Rootsi linnas kõndijad, siis Rein ei viitsi palju nii pikalt jala kõmpida, sõitsime meiegi erandjuhul metrooga.

DSC 33611

DSC 34102

Õhtul jällegi laeva ja laevaga pikk sõit Tallinna tagasi. Tagasi jõudes arutasime, et ikka suvel võiks ka koos Rootsis ära käia, et ilm ilusam ja õues saab rohkem reisi nautida. Nii siis järgmine suvine Rootsi reis juba kokku lepitud saigi.